Mūsų tikslas patenkinti kiekvieną klientą!
Dažnai kylantis klausimai
Užsakymai ir Pristatymas
Kiek laiko užtrunka prekės pristatymas?
Prekės pristatymas dažniausiai trunka nuo 3 iki 5 darbo dienų, šventiniu laikotarpiu gali užtrukti šiek tiek ilgiau.
Kaip susikurti AvalyneTau pirkėjo paskyrą?
Puslapio viršuje rasite langelį MANO PASKYRA, spauskite ten ir užsiregistruokite!
Pateikiau neteisingą adresą/tel.numerį/vardą. Ką daryti tokiu atvėju?
Jeigu pastebėjote, jog irašėte neteisingą adresą/tel.numerį/vardą, susisiekite su mumis telefonu arba elektroniniu paštu, pateikdami savo užsakymo numerį ir informaciją, kuria norėtumete ištaisyti.
Kaip galiu sekti savo siuntą?
Savo siuntą galite sekti, su siuntos numeriu, kuris bus išsiūstas į Jūsų elektroninį paštą arba pasinaudoje šia nuoroda : https://avalynetau.lt/uzsakymu-sekimas/
Siunta buvo pristatyta ne į tą paštomatą/adresą, į kurį užsisakiau. Ką daryti?
Jei siunta per klaidą nukeliavo, ne ten į kur Jūs buvote ją užsisakę, susisiekite su mumis telefonu arba elektroniniu paštu. Mes kreipsimies į pasirinktą pristatymo įmone ir bandysime išspręsti šią bėdą.
Prekės, kurią noriu įsigyti, neturite. Kaip galiu sužinoti, ar tam tikro dydžio ir spalvos prekę vėl turėsite?
Siūlome užsisakyti automatinę žinutę, kurią gausite, kai tik patikusio modelio pasirinkta spalva ir dydis pasirodys mūsų internetinėje parduotuvėje.
Ar pristatote į visus Lietuvos miestus?
Taip, pristatome į visus Lietuvos miestus.
Prekė buvo pristatytą į kitą paštomatą. Kodėl?
Dažniausiai, prekės būna pristatytos ne į tą paštomatą, kurį pasirinkote, dėl per didelio paštomatų užimtumo, todėl kurjeriai palieką siuntas artimiausiame, laisvame paštomate, kad greičiau gautumėte savo užsakytą prekę. Tačiau, jei dėl to kilo sunkumu, butinai susisiekite su mumis, mes pranešime pristatymo įmonei, kad siunta butinai būtų pristatyta į reikiamą paštomatą.
Svarbi informacija apie grąžinimus ir keitimus
Grąžinimai ir keitimai
Kokios yra grąžinimo taisyklės?
Grąžinimo taisykles galite rasti šioje nuorodoje :
Gavau ne tą prekę, kurią užsisakiau
Jei per klaidą gavote ne tą prekę, kurią užsisakėte, parašykite mums laišką adresu info@avalynetau.lt, dėl iškilusios problemos, butinai ją išspręsime.
Prekė, kurią gavau, yra brokuota. Kaip man elgtis?
Gamyklinio broko atveju, klientas internetiniame puslapyje turi užpildyti prekių grąžinimo formą, pasirinkdamas grąžinimo priežastį „brokas“ ir patikslindamas grąžinimo priežastį. Jeigu nesate tikri, ar jūsų atveju bus pritaikyta garantija, susisiekite su mumis el. paštu info@avalynetau.lt
Noriu prekę pakeisti. Atlikau prekės grąžinimo ir keitimo užsakymus. Kada galiu tikėtis gauti naują prekę vietoj keičiamos?
Prekių grąžinimo – keitimo procedūra dažniausiai trunka 5 -7 darbo dienas: naujos prekės pristatomos tik gavus ir patikrinus grąžintas prekes.
Atlikau prekių grąžinimą, kada galiu tikėtis atgauti sumokėtus pinigus?
Pinigų grąžinimą atliekame 1-2 darbo dienų bėgyje, nuo grąžintos prekės atsiėmimo. Pinigų grąžinimo terminas, neturėtų būti ilgesnis nei 10 dienų. Dėmesio : avalynetau.lt įsipareigoja grąžinti visus už prekes sumokėtus pinigus, išskyrus pristatymo mokestį.
Ką daryti jei keitimo/grąžinimo metu įrašiau netinkamą gavėjo adresą/tel.numerį?
Tokiu atvėju turėtumete susisiekti su įmone, kuria naudojoties išsiūsti siuntas ir pranešti apie įvykusią klaidą.
Per kiek dienų galiu grąžinti ar pakeisti užsakytą prekę?
Grąžinimo ar keitimo laikotarpis yra 14 dienų.