Kaip grąžinti parduotuvės www.avalynetau.lt siuntas per Omniva paštomatus?
- Užpildykite prekių grąžinimo formą: https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/avalynetau-lt-2
- Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą.
- Pinigai už grąžintas prekes pervedami per 10 darbo dienų nuo tada, kai prekės pristatomos e-parduotuvei AvalyneTau.lt.
Grąžinimo paslaugos kaina: 2,15 Eur
Grąžinamos pakuotės reikalavimai: ne mažesnė nei 2x9x14 cm ir ne didesnė nei 38x64x39cm. Maksimalus grąžinamos siuntos svoris: 30 kg.
Kaip galiu gauti siuntos lipduką?
Suformavęs prekės grąžinimą OMNIVA Grąžinimų platformoje, nurodytu el. paštu gausi siuntos lipduką, kurį galėsi iš karto atsispausdinti ir pritvirtinti prie pakuotės.
Kur turėčiau užklijuoti siuntos etiketę?
Siuntos etiketę (adreso kortelę) užklijuok ant sandarios pakuotės viršutinės dalies. Siuntos etiketė turi būti nepažeista, gerai įskaitoma bei skenuojama – tai užtikrins tinkamą siuntos apdorojimą.
Kur galiu sekti grąžinamos siuntos kelią?
Sekti grąžinimui išsiųstą siuntą gali OMNIVA savitarnos svetainėje Paieškos laukelyje reikia įvesti grąžinamos siuntos numerį.
Ką daryti jeigu paštomatas neatspausdino siuntos (kortelės) lipduko?
Ne bėda – dėk siuntą į atsidariusį paštomato skyrelį be adreso kortelės (lipduko), o mes atvykę paimti siuntos, užklijuosime tavo siuntai skirtą lipduką ir tavo siunta keliaus pas gavėją.
Esant šioms aplinkybėms, pirkėjo pretenzijos nebus tenkinamos:
- Pirkimo metu buvote informuotas apie prekės defektą ir įsigijote prekę sumažinta kaina.
- Defektas yra atsiradęs netinkamai dėvint įsigytą prekę; prekės defektai atsiradę dėl mechaninių pažeidimų, pvz. suplėšyta, nutrinta, perpjauta, netinkamai naudojamos prekės priežiūros priemonės.
- Pinigai už batus negrąžinami, jei avalynė jau kurį laiką buvo avima ir Jums netiko dydis, modelis ar batai pasirodė nepatogūs.
- Avalynė yra skalbiama skalbimo mašinoje, džiovinama karšto oro džiovyklėje, radiatoriaus ar kito karšto paviršiaus, ko pasekoje pažeidžiama pado klijų struktūra ir padas gali atsiklijuoti.
- Vaikiška avalynė nuo 18 iki 24 dydžio yra pagaminta iš ypatingai minkštos natūralios minkštos gumos, kuri yra specialiai pritaikyta dėvėti vaikams pagal jų amžių.
- Vaikams aktyviai šliaužiojant priekinė bato dalis gali pakankamai greitai susidėvėti, tai yra natūralus procesas, kuris negali būti laikomas defektu.
- Šlepetės pagamintos iš natūralios vilnos turi visas vilnai būdingas savybes. Aktyviai dėvint, natūrali vilna yra pakankamai greitai susidėvinti medžiaga, todėl natūralus vilnos storio suplonėjimas tam tikrose šlepetės vietose negali būti laikomas kaip defektas. Tai yra natūralaus dėvėjimo pasekmė.
- Priekinė avalynės dalis papildomai neapsaugota, gali būti pažeista ją neatsargiai dėvint bei sąveikaujant su kitais paviršiais. Tai nelaikoma defektas.
- Avalynėje esančios žybsinčios lemputės, veikia tam tikrą žingsnių skaičių. Priklausomai kaip dažnai ši avalynė yra dėvima, lempučių žibėjimo periodas gali skirtis. Gamintojas suteikia garantiją 6 mėnesiams arba 100 000 tūkstančių žingsnių. Jeigu ši riba yra viršijama ir lemputės nustoja žibėti, tai negali būti laikoma defektu.
- Daugelis avalynės modelių turi papildomas apdailos detales, tokias kaip šniūreliai ir kiti apdailos elementai. Jie gali būti pažeidžiami per labai trumpą dėvėjimo laikotarpį. Tokie pažeidimai negali būti laikomi defektu.
- Itin lengva sportinė avalynė, kurios padas yra pagamintas labai lengvų medžiagų, gali susidėvėti pakankamai greitai jeigu yra naudojama ne pagal paskirtį.
- Neteisingai pasirinktas avalynės dydis ir/arba forma gali deformuoti ir kitaip paveikti avalynę. Parduotuvėje esantys darbuotojai gali tik patarti, tačiau galutinį sprendimą priima klientas.
- Neteisingai pasirinkus avalynės dydį ir/arba formą, gali spausti, trinti vaiko pėdą, tai negali būti laikoma defektu. Norint įsitikinti ar pasirinktas avalynės modelis atitinka Jūsų lūkesčius, rekomenduojame, naujai įsigytus batus, papildomai pasimatuoti namuose, kad nebūtų prarasta avalynės prekinė išvaizda.
- Lakuotos odos batai negali būti nešiojami esant neigiamai lauko temperatūrai, nes lakas gali sutrūkinėti.
- Dėvint avalynę su natūralios vilnos pašiltinimu, vilnos sluoksnis gali sumažėti. Tai nelaikoma defektu.
Prekių gamyklinė garantija:
Visoms prekėms suteikiame 2 metų gamyklinę garantiją. Jei per šį laikotarpį atsiras gamyklinis defektas, mes grąžinsime už prekę sumokėtus pinigus arba pakeisime prekę.
Kaip grąžinti nekokybišką prekę?
Internetiniame puslapyje savo pirkėjo paskyroje turite užpildyti prekių grąžinimo formą, pasirinkdami grąžinimo priežastį „Brokas“. Jeigu nesate tikri, ar jūsų atveju bus pritaikyta garantija, susisiekite su mumis el. paštu info@avalynetau.lt , prisegdami prekės nuotrauką.
Kada netaikoma kokybės garantija?
- esant mechaniniam pažeidimui (pvz. nutraukti dirželiai, raišteliai ar kitos dekoracijos; vientisos medžiagos suplėšymas, tekstilės pažeidimai ir kt.)
- esant natūraliam nusidėvėjimui (nutrintas padas, bato deformacija, išvaizdos pakitimai, atsiradę dėl savito avėjimo; išblukusi spalva ir kt.)
- esant pokyčiams, atsiradusiems dėl netinkamos priežiūros (spalvos pokyčiai, atsiradę dėl purvo ar kitų apnaš; odos ar kitų natūralių medžiagų struktūros pakitimas ir kt.)
- žybsinčioms LED detalėms.
- lipnioms juostelėms suteikiama 6 mėnesių garantija.
Skundų/ginčų sprendimas ir EGS platforma
Klientas, norėdamas pateikti skundą, turi kreiptis tiesiogiai į Pardavėja užpildydamas formą svetainėje www.avalynetau.lt arba informaciją siųsdamas elektroniniu paštu info@avalynetau.lt. Jeigu Klientas nėra patenkintas galutiniu pardavėjo atsakymu dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, jis gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (adresas Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroninis paštas tarnyba@vvtat.lt, telefonas 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/ .
Įgyvendinant Europos Parlamento ir tarybos direktyvą Nr. 2013/11/ES dėl alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo bei Europos parlamento ir tarybos reglamentą Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo Europos Komisija sukūrė Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformą: http://ec.europa.eu/odr/.
Lietuvoje EGS platforma leidžia nepriklausomai, nešališkai, skaidriai, efektyviai, greitai ir teisingai internetu spręsti nacionalinius ir Europos Sąjungos vidaus rinkoje kylančius tarpvalstybinius vartotojų ir el. prekybą vykdančių verslininkų ginčus. EGS platforma lengva naudotis, prie jos galima prisijungti visų rūšių įrenginiais. Platforma yra daugiakalbė. Joje teikiama automatinio vertimo paslauga, kad būtų lengviau spręsti skirtingose Europos Sąjungos valstybėse narėse įsikūrusių asmenų ginčus. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba yra paskirta šios EGS platformos kontaktiniu centru Lietuvoje, kuris teikia pagalbą visoms ginčo šalims bet kuriame ginčo sprendimo etape.