AvalyneTau elektroninė parduotuvė užsakymus pristato per 2 – 4 darbo dienas nuo apmokėto užsakymo pateikimo. Visos prekės esančios mūsų elektroninėje parduotuvėje yra Lietuvoje. Prekių pristatymas įmanomas 3 būdais: Lietuvos pašto paštomatais, Omniva paštomatais arba Omniva kurjerio paslauga su pristatymu į Jūsų nurodytą adresą.
PRISTATYMAS Į OMNIVĄ PAŠTOMATĄ
Omniva savitarnos siuntų terminalai veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Prekių pristatymas ypatingai greitas. Visi Omniva paštomatai įrengti lauke, todėl juose galima atsiimti siuntas bet kuriuo paros metu. Siunta į terminalą pristatoma per 1-3 dienas po apmokėjimo. Pristačius siuntą į paštomatą, gavėjas iš karto gauna SMS panešimą apie atvykusį siuntinį, kuriame taip pat nurodyta data, iki kada galima atsiimti siuntinį. Siuntiniai paštomate laikomi 7 kalendorines dienas nuo siuntos pristatymo į paštomatą momento. Maksimalus siuntos svoris 30 kg.
Gavę SMS pranešimą iš Omniva su šešiaženkliu durelių atidarymo (siuntinio atsiėmimo) kodu, nuvykite prie nurodyto paštomato. Pagrindiniame liečiamojo ekrano meniu pasirinkite „Atsiimti siuntą“ ir suveskite kodą, gautą SMS. Patvirtinus kodą, automatiškai atsidarys paštomato skyrius, kuriame yra įdėtas Jums skirtas siuntinys.
PRISTATYMAS Į LP Express PAŠTOMATĄ
LP express savitarnos siuntų terminalai veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Prekių pristatymas ypatingai greitas. Visi LP express paštomatai įrengti lauke, todėl juose galima atsiimti siuntas bet kuriuo paros metu. Gavę SMS pranešimą iš Lietuvos pašto su šešiaženkliu durelių atidarymo kodu, nuvykite prie nurodyto Lietuvos pašto paštomato. Pagrindiniame liečiamojo ekrano meniu pasirinkite “atsiimti siuntą” ir suveskite kodą. Patvirtinus kodą automatiškai atsidarys paštomato skyrius, kuriame yra įdėtas Jums skirtas siuntinys.
PRISTATYMAS Į NURODYTĄ ADRESĄ KURJERIO PASLAUGA
Pristatymo dieną, su Jumis susisieks nurodytu telefonu Omniva Kurjeris ir susitars kada Jums patogiausią gauti siuntą. Prekės pristatomos į nurodytą adresą užsakymo metu. Atsiskaitymas kurjeriui yra įmanomas tik banko kortele, nuo 2022 metų Birželio 1 dienos visi atsiskaitymai grynaisiais yra nebegalimi.
Dažniausiai užduodami klausimai
⭐ Neatsidaro paštomato durelės: KĄ DARYTI?
Paštomato ekrane pamatysi nuorodą, kuriame skyriuje yra tavo siunta (pvz. 1L1 – nuo liečiamo ekrano kairėje pusėje pirmas stulpelis ir pirmas skyrius nuo viršaus). Vadovaujantis šia informacija pamėgink suvedus durelių kodą kilstelti dureles ir patraukti į save. Jeigu nepavyksta, kreipkis į mus pasirinkdamas temą “Kita”.
⭐ Noriu atsiimti siuntą, tačiau neveikia durelių atidarymo kodas. Ką daryti?
Pasitikrink, ar esi prie to paštomato, kuris nurodytas SMS žinutėje. Paštomato pavadinimą pamatysi paštomato ekrano apačioje, kairėje pusėje. Taip pat paštomatų adresus gali rasti čia ir įvesdamas paštomato pavadinimą Google maps.
⭐Siuntą gavau į neteisingą paštomatą. Ką daryti?
Rekomenduojame kreiptis telefonu: +37063894990 ar el.paštu: info@avalynetau.lt. Pasitikrinkite, ar buvo teisingai nurodytas tavo pasirinktas paštomatas.