Perkant 2 prekes taikoma papildoma 15% nuolaida, o perkant daugiau nei 3 prekes net 20% nuolaida! 🎉

Guess Jeans atidaro pagrindinę parduotuvę Tokijuje

Guess Jeans atidarė pirmąją savo pagrindinę parduotuvę Tokijuje Jingūmae rajone, kurioje dera elegantiškas japoniškas minimalizmas ir atsipalaidavusi Kalifornijos atmosfera. Čia rasite tvarumo sprendimų, tokių kaip „Airwash“ džinsų technologija, ir atrasite išskirtinių bendradarbiavimų, įskaitant specialų pop-up renginį, kurį kuruoja menininkas Verdy kartu su populiariausiais vietiniais prekių ženklais. Šis keturių aukštų pastatas – ne tik parduotuvė, bet ir kūrybinis, bendruomeniškas centras, švenčiantis vietos dizaino talentus bei novatorišką madą. Atraskite daugiau ir pamatysite, kaip Guess Jeans drąsiai formuoja savo ateitį Azijoje ir už jos ribų.

Nauja era: Guess Jeans atvyksta į Tokijo Jingūmae rajoną

Guess džinsų flagmanas atidaromas

Nors Tokijo Jingūmae rajonas jau seniai garsėja pasauline mada, Guess Jeans čia daro drąsiausią žingsnį – 2025 m. liepos 4 d. atidaro pirmąją Japonijoje vėliavinę parduotuvę. Ši keturių aukštų erdvė įsikūrusi pačioje Tokijo širdyje, simbolizuodama Guess siekį plėstis Azijos rinkoje. Flagmanas – ne tik prekybos vieta; tai džinso praeities ir ateities šventė. Parduotuvės atidarymas sutampa su paroda „Guess Jeans: Kiti 40 džinso metų“, kurioje akcentuojamas prekės ženklo atsidavimas tvarumui ir dizaino naujovėms. Čia kūrybiškumas užima pagrindinę vietą, kviesdamas iš arti pažinti besikeičiančią Guess tapatybę. Flagmanas žymi naują erą, susiejantį gyvybingą Tokijo energiją su pasauline džinso raida ir atsakingais dizaino sprendimais.

Derinant japonų ir Kalifornijos dizaino įtakas

Kai įžengsite į pagrindinę parduotuvę, pastebėsite, kaip minimalistinė betono estetika sukuria vėsią, subtilią nuotaiką, įkvėptą tiek Japonijos, tiek Kalifornijos. Sklandus vidaus ir lauko susiliejimas, išryškintas kruopščiai atrinkta vietine žaluma rankų darbo keramikos induose, akimirksniu sujungia jus su unikaliu Tokijo pojūčiu. Kiekviena detalė kviečia jus patirti šią erdvę kaip kultūrų sintezę, sukurtą taip, kad būtų ir svetinga, ir gaivi.

Minimalistinė betono estetika

Minimalizmas apibrėžia Tokijo pagrindinės parduotuvės keturių aukštų betoninę struktūrą, kur paprastumas ir funkcionalumas susilieja kiekvienoje detalėje. Eksploruojant šią erdvę pastebėsite, kaip minimalistinė betono estetika kuria ramią, modernią aplinką, kuri yra ir rafinuota, ir svetinga. Parduotuvės dizainas apjungia japoniškus ir kalifornietiškus dizaino elementus—abu kultūrų atspindžiai matomi kruopščiai atrinktoje žalumoje, įkurdintoje vietinių meistrų kurtuose keramikos induose. Štai kuo Tokijo pagrindinė parduotuvė išsiskiria:

  1. Stipri minimalistinė betono estetika įtvirtina visą urbanistinę aplinką.
  2. Išsamus dizaino kalba atsiskleidžia kiekviename elemente, derinant formą ir funkciją.
  3. Kruopščiai atrinkta žaluma vietiniuose keramikos induose sušvelnina griežtumą ir suteikia gyvybės.
  4. Estetika kalba naujai kūrybingų balsų kartai, atspindėdama Tokijo dinamišką mados kultūrą.

Sklandus vidaus ir lauko erdvių perėjimas

Įžengus į Guess Tokyo vėliavinę parduotuvę, iš karto pastebėsite, kaip beveik išnyksta ribos tarp vidaus ir lauko dėl atviros, erdvios išplanavimo ir kruopščiai parinktų natūralių medžiagų. Minimalistinė betoninė struktūra ne tik vizualiai išsiskiria – ji sukurta taip, kad sustiprintų vientisą vidaus ir lauko erdvės srautą, kuris ir apibrėžia šią vėliavinę parduotuvę. Derindama japoniško dizaino subtilų eleganciją su atsipalaidavusia, saulėta Kalifornijos dizaino nuotaika, ši erdvė vienu metu jaučiasi ir raminanti, ir energizuojanti. Kruopščiai parinktos augalų rūšys, pasodintos vietinių meistrų gamintuose keramikos induose, dar labiau pabrėžia šią harmoniją, atkreipdamos dėmesį į parduotuvės ryšį su Tokijo aplinka. Šis apgalvotas požiūris ne tik sukuria patrauklų interjerą – jis skatina klientų įsitraukimą, todėl kiekvienas apsilankymas tampa unikaliu apsipirkimo potyriu, atspindinčiu tiek pasaulinį paveldą, tiek vietinį kūrybiškumą.

Kurta vietinė žaluma

Jūs greitai pastebėsite, kad žaluma Guess Tokijo flagmane nėra tik akcentas – ji yra pagrindinis akcentas. Flagmano parduotuvės minimalistinis betono pagrindas išryškina kruopščiai atrinktą žalumą, išdėliotą vietinių meistrų sukurtuose keraminiuose induose, sujungiančiuose japonišką paprastumą su kalifornietišku lengvumu. Eidami per parduotuvę, suprasite, kad tai – ne tik estetika; tai apgalvota dizaino strategija, siekianti iš naujo apibrėžti apsipirkimo patirtį ir sustiprinti Guess Jeans prekės ženklo tapatybę Tokijuje. Atkreipkite dėmesį, kaip:

  1. Kruopščiai atrinktos augalų rūšys atkartoja vietinius Japonijos kraštovaizdžius, suteikdamos autentiškumo.
  2. Vietinių meistrų keramika atskleidžia tradicinius amatus.
  3. Minimalistinės betoninės detalės sukuria ryškų kontrastą, kuris dar labiau išryškina žalumą.
  4. Atviros erdvės ištrina ribas ir kviečia gamtą į vidų.

Kiekviena detalė yra apgalvota, atspindinti madingą Tokijo dvasią ir kviečianti patirti apgalvotą kultūrų sintezę.

Artimiausi 40 džinsų metų: Įtraukianti parodos patirtis

Kaip prekės ženklas gali švęsti ir savo turtingą praeitį, ir drąsią ateitį? Guess Jeans Tokijo flagmano atidarymo centre rasite įtraukiančią parodą „Guess Jeans: Kiti 40 metų džinso“, kuri vyks 2025 m. liepos 4–12 d. Užsukite į Yodobashi J6 pastatą ir apžiūrėkite instaliacijas, kurios pagerbia Amerikos paveldą ir kartu išryškina tvarias technologijas. GUESS AIRWASH gyvoji laboratorija leis jums iš arti stebėti džinso naujoves. Individualizavimo zonoje galėsite suasmeninti džinso rankines ar dalyvauti vietinių menininkų vedamose dirbtuvėse, kad patirtis taptų išskirtinai jūsų. Šis renginys nėra tik žvilgsnis atgal—tai drąsus Guess Jeans pasaulinės plėtros signalas, žymintis svarbų etapą Tokijuje ir kviečiantis įsitraukti į besikeičiančią prekės ženklo ateities viziją.

Tvari inovacija: pristatome Guess Airwash technologiją

tvari džinsų gamybos inovacija

Kai lankotės pagrindinėje parduotuvėje ir tyrinėjate įtraukiančią parodą, viena inovacija išsiskiria: Guess Airwash technologija. Šis moderniausias procesas žymi didžiulį šuolį į priekį tvarioje džinsų gamyboje. Pasitelkiant orą, šviesą ir nanoburbuliukus, Guess Airwash technologija drastiškai sumažina vandens sunaudojimą – net iki 80 procentų – ir panaikina poreikį naudoti kenksmingas chemines medžiagas džinsų gamyboje. Štai kodėl tai svarbu jums ir džinsų tvarumo ateičiai:

Išbandykite džinsų ateitį su Guess Airwash technologija – naudojant orą, šviesą ir nanoburbuliukus sumažinamas vandens ir cheminių medžiagų naudojimas.

  1. Vandens taupymas: Airwash technologija ženkliai sumažina vandens sąnaudas, sprendžiant svarbią aplinkosaugos problemą.
  2. Inovatyvūs sprendimai: Šis procesas parodo Guess atsidavimą naujų ribų paieškai tvarioje madoje.
  3. Kokybės gerinimas: Airwash technologija užtikrina, kad džinsas būtų minkštesnis ir tvirtesnis, mažiau pažeidžiamas audinys.
  4. Prekės ženklo įsipareigojimas: Pagrindinės parduotuvės paroda pabrėžia nuolatinę Guess investiciją į inovatyvią, atsakingą gamybą.

Išskirtinės bendradarbystės: Verdy ir Dovanų parduotuvė su draugais

Užėję į „Guess“ naujos Tokijo vėliavinės parduotuvės rūsį, rasite „Guess Jeans Gift Shop with Friends“—išskirtinį pop-up renginį, kurį kuruoja garsus japonų menininkas Verdy. Čia pagrindinį vaidmenį atlieka išskirtinės kolaboracijos su riboto leidimo prekių kolekcijomis iš keturiolikos ryškiausių Tokijo vietinių prekių ženklų, įskaitant TTTMSW ir The Flwrs. Ši unikali prekybos patirtis nėra tik apsipirkimas; tai – kultūrinė kolaboracija ir kūrybinių balsų šventė, formuojanti Japonijos mados sceną. Verdy dalyvavimas rodo „Guess Jeans“ įsipareigojimą užmegzti ryšį su jaunesne auditorija ir kylančiais talentais, padedant Tokijo vėliavinei parduotuvei išsiskirti. Akcentuodama šias kolaboracijas, „Guess Jeans“ sustiprina išskirtinį prekės ženklo identitetą, pozicionuodama save kaip pasaulinės įtakos ir vietinių naujovių sankirtą per „Gift Shop with Friends“ ir dinamišką bendradarbių tinklą.

Įtraukiant vietinę kultūrą ir kūrybinius balsus

vietinė kultūra ir kūrybiškumas

Kai įžengsite į naująją Tokijo „Guess Jeans“ pagrindinę parduotuvę, pastebėsite, kaip čia kiekviename žingsnyje išryškinami Japonijos menininkai ir vietiniai dizaino talentai. Bendradarbiavimas su kūrėjais, tokiais kaip Verdy, nėra vien tik apie stilių – tai būdas nuoširdžiai užmegzti ryšį su bendruomene. Taip pat galėsite patirti interaktyvias erdves, kuriose vietiniai balsai ir kūrybiškumas iškeliami į pirmą planą.

Bendradarbiavimas su Japonijos menininkais

Atidarydami savo flagmaną Tokijuje, Guess Jeans daro drąsų pareiškimą, bendradarbiaudami su kai kuriais iš įtakingiausių Japonijos menininkų ir kūrėjų. Įtraukdama bendradarbiavimus su Japonijos menininkais, prekės ženklas parodo savo įsipareigojimą vietiniams talentams ir kultūrinei esmei. Verdy, žinomas kūrybingas balsas, kuruoja „Guess Jeans Gift Shop with Friends“ pop-up parduotuvę, kurioje rasite išskirtinių prekių iš 14 vietinių prekės ženklų. Parduotuvės požiūris apima daugiau nei tik mažmeninę prekybą – štai kas išsiskiria:

  1. Verdy kuruojamas pop-up, išryškinantis bendradarbiavimo prekes.
  2. Džinsų personalizavimo dirbtuvės, kurias veda tokie menininkai kaip Ryota Daimon ir A Love Movement.
  3. Paroda „Kiti 40 džinsų metų“, kurioje pristatoma unikali vietinė personalizacija.
  4. Sklandi japoniško kūrybiškumo ir Guess Jeans prekės ženklo tapatybės sintezė.

Šios partnerystės užtikrina, kad Guess flagmanas Tokijuje iš tiesų būtų įsišaknijęs Tokijo kultūroje.

Vietos dizaino talentų pristatymas

Remiantis šiomis kūrybinėmis partnerystėmis, Tokijo pagrindinė parduotuvė žengia vietinio įsitraukimo žingsnį toliau, kiekviename žingsnyje išryškindama miesto dizaino talentą. Tyrinėdami naująją Guess Jeans erdvę, pastebėsite kruopščiai atrinktų prekių iš 14 vietinių prekių ženklų – kiekvienas kūrinys atspindi išskirtines bendradarbiavimo iniciatyvas su Japonijos kūrėjais. Svarbu paminėti, kad parduotuvės rūsyje įkurtas pop-up renginys „Guess Jeans Gift Shop with Friends“, kuruojamas Verdy, suteikia vietos įtakingiems žmonėms ir menininkams aukšto lygio platformą. Parodoje „Guess Jeans: The Next 40 Years of Denim“ tokių talentų kaip Ryota Daimon indėlis pabrėžia prekės ženklo atsidavimą kultūriniam bendradarbiavimui. Personalizavimo zonoje kviečiama suasmeninti džinsą, taip dar kartą parodant Guess Jeans įsipareigojimą bendruomenės įsitraukimui ir užtikrinant, kad Tokijo pagrindinė parduotuvė taptų tikra vietinio dizaino talento švente.

Bendruomenės orientuotos mažmeninės prekybos patirtys

Įsikūrusi gyvybingame Tokijo Jingūmae rajone, naujoji Guess vėliavinė parduotuvė – tai ne tik mažmeninės prekybos erdvė, bet ir bendruomenės ryšių bei kūrybinės mainų centras. Įžengę vidun atrasite, kaip bendruomeniškas požiūris formuoja kiekvieną detalę – nuo minimalistinio dizaino iki įtraukiančių patirčių, kurios šlovina vietinę kultūrą. Vėliavinė parduotuvė garsina vietinius kūrybinius talentus per išskirtinius bendradarbiavimus ir kruopščiai kuruojamus renginius. Štai kaip Guess įkvepia Tokijo energiją:

  1. Kruopščiai atrinkta žaluma vietoje pagamintuose keramikos dirbiniuose – tvarumo ir vietinės kūrybos derinys.
  2. Išskirtiniai bendradarbiavimai, tokie kaip Verdy pop-up, kuriame dalyvauja 14 Tokijo prekių ženklų.
  3. Džinsų tvarumas, pristatomas parodoje „Guess Jeans: The Next 40 Years of Denim“, su praktinėmis personalizavimo dirbtuvėmis, kurias veda vietos menininkai.
  4. Minimalistinis dizainas, kuriantis svetingą pagrindą bendruomenės pasakojimui ir kultūriniam dialogui.

Plečiant akiratį: Guess Jeans pasaulinė augimo strategija

Kai Guess Jeans ruošiasi atidaryti savo pirmąją pagrindinę parduotuvę žemyninėje Azijoje Tokijo Jingūmae rajone, prekės ženklo pasaulinė augimo strategija išryškėja kaip niekad aiškiai. Pastebėsite, kad ši Tokijo pagrindinė parduotuvė – tai ne tik dar vienas parduotuvės atidarymas, o apgalvotas Guess Jeans pasaulinės plėtros žingsnis. Verslo plėtros vadovas Nicolai Marciano pripažįsta, kad gyvybingas Tokijo kultūrinis kraštovaizdis yra ideali vieta įtraukti naują kūrybingų balsų kartą. Derindama japoniško ir Kalifornijos dizaino elementus, Guess kuria prekės ženklo tapatybę, pritaikytą Japonijos rinkai. Kartu su didelio masto platinimo partnerystėmis Indijoje bei planais atidaryti daugiau parduotuvių Europoje ir Dubajuje, Guess pabrėžia savo įsipareigojimą tarptautiniam augimui. Kiekvienas sprendimas yra skirtas plėsti pasiekiamumą, gilinti aktualumą ir atliepti naujų auditorijų poreikius visame pasaulyje.

Dažniausiai užduodami klausimai

Ar GUESS džinsai yra aukštos kokybės?

Pastebėsite, kad Guess Jeans naudoja kokybiškas medžiagas ir novatoriškus gamybos procesus, didinančius džinsų ilgaamžiškumą ir tvarumo praktiką. Jų stiliaus universalumas atitinka mados tendencijas. Klientų atsiliepimuose giriama jų prekės ženklo reputacija, nors kainų palyginimas gali priklausyti nuo jūsų pageidavimų.

Kam priklauso GUESS džinsai?

Jūs domitės Guess nuosavybės istorija—Guess Jeans priklauso Guess?, Inc., kurią įkūrė broliai Marciano. Jų prekinio ženklo plėtros strategija, bendradarbiavimas su mados pasauliu, žymių asmenybių reklaminės kampanijos ir pasaulinės rinkos tendencijos formuoja vartotojų demografiją, parduotuvių dizainą ir tvarumo pastangas.

Kada GUESS džinsai buvo populiarūs?

Galite manyti, kad Guess džinsai išnyko, tačiau 9-ojo dešimtmečio mada pavertė juos ikoniškais. Jų džinsų tendencijos, popkultūros įtaka, įžymybių reklama ir gatvės stilius išlaikė juos stiprius per vintažinį žavesį, prekės ženklo atgaivinimą, vartotojų nostalgiją ir mados industrijos pasaulinę plėtrą.

Ar GUESS džinsai gaminami Kinijoje?

Taip, pastebėsite, kad Guess džinsai gaminami Kinijoje, kaip dalis jų pasaulinės gamybos praktikos. Prekės ženklas pabrėžia kokybės kontrolę, etišką žaliavų tiekimą ir skaidrumą darbo sąlygose visose gamybos vietose, siekiant atitikti mados tendencijas ir pasaulio rinkų poreikius.